przebieg 102.000 km rocznik 2003 maj
~30 kkm wymiana gum stabilizatora (w ASO przyznali się bez bicia, że ostatnie partie montowanych gumek były po prostu shitowe i zmieniają na lepsze, wytrzymalsze..)
~80 kkm padły prawie równocześnie oba silniczki poziomowania świateł - wymienione w ostatniej chwili na gwarancji
- Po około 50 kkm usunięty burchel kryjący rdzę na na drzwiach kierownika.
~90 - 95 kkm głupawka elektroniki w szafie odpowiedzialnej za kontrolkę ciśnienia oleju... Samouzdrowienie nastąpiło niedawno, czary jakieś...
Ostatnio notlaufy bo mieszek szwankuje.
Do tego klasycznie padające żarówki oświetlenia tablicy i duperele im podobne.
...uzupełniając dalej temat:
~106 kkm wymienione oba przednie łożyska (trzęsawka na kierownicy i buczenie na froncie)
~30 kkm wymiana gum stabilizatora (w ASO przyznali się bez bicia, że ostatnie partie montowanych gumek były po prostu shitowe i zmieniają na lepsze, wytrzymalsze..)
~80 kkm padły prawie równocześnie oba silniczki poziomowania świateł - wymienione w ostatniej chwili na gwarancji
- Po około 50 kkm usunięty burchel kryjący rdzę na na drzwiach kierownika.
~90 - 95 kkm głupawka elektroniki w szafie odpowiedzialnej za kontrolkę ciśnienia oleju... Samouzdrowienie nastąpiło niedawno, czary jakieś...
Ostatnio notlaufy bo mieszek szwankuje.
Do tego klasycznie padające żarówki oświetlenia tablicy i duperele im podobne.
...uzupełniając dalej temat:
~106 kkm wymienione oba przednie łożyska (trzęsawka na kierownicy i buczenie na froncie)
Komentarz